خبرگزاری کار ایران

تردد در محدوده طرح ترافیک نیز جزو ۲۰ روز تردد رایگان فصلی محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۷۶

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: طرح محدوده کنترل آلودگی هوا روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۳ در محدوده زوج یا فرد سابق اجرا می‌شود و خودروهایی که در محدوده طرح ترافیک(حلقه اول) نیز تردد کنند از سهمیه ۲۰ روز تردد رایگان فصلی‌شان کاسته می‌شود.

به گزارش ایلنا، عمار سعیدیان‌فر گفت: پنجشنبه‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ محدوده طرح ترافیک تبدیل به محدوده کنترل آلودگی هوا می‌شود و فقط طرح کنترل آلودگی هوا در هر دو حلقه اول و دوم فعال است.

 در صورت تردد در حلقه اول یا دوم از ۲۰ روز تردد رایگان شهروندان در هر فصل کاسته می‌شود و در صورت اتمام ۲۰ روز تردد رایگان فصلی، عوارض محدوده کنترل آلودگی هوا که ۵۰ درصد تعرفه عوارض طرح ترافیک است به‌حساب آن‌ها منظور می‌شود.

وی افزود: در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر شهروندی در هر دو محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تردد نماید، عوارض محدوده طرح ترافیک دریافت می‌شود و از ۲۰ روز تردد رایگان شهروند بابت تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا کاسته نمی‌شود‌.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک سعیدیان فر افزود: پنجشنبه‌ها فقط زمان اوج صبحگاهی وجود دارد که از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح است و تسهیلات مربوط به ساکنان  محدوده‌های دوگانه نیز در روزهای پنجشنبه‌ اعمال می‌شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: شهروندان با مراجعه به‌حساب کاربری خود در سامانه تهران من می‌توانند تعداد روزهای استفاده‌شده از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا در هر فصل را مشاهده کنند و زمان تردد و سفرهای خود را بهتر مدیریت نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز