خبرگزاری کار ایران

بستری ۴۳ زائر بیمار در بیمارستان‌های سعودی و هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۰۱۳

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام آخرین آمار ارائه خدمات درمانی به زائران تا ۷ مرداد، گفت: تا پایان روز ششم مرداد ۷۱ هزار و ۷۷۶ ویزیت زائران در مکه انجام شده و تا کنون ۴۳ زائر بیمار در بیمارستان های سعودی و هلال احمر بستری هستند.

به گزارش ایلنا، محمد تقی حلی‌ساز با اعلام گزارش عملکرد مراکز درمانی هلال‌احمر در حج در مدینه از ۱۷تیر ماه و ابتدای عملیات درمانی حج در مکه از ۲۱ تیر ماه تا پایان روز یکشنبه ۶ مرداد، گفت: ۱۲۶ هزار و ۴۱۸ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در مدینه و مکه ارائه شده که ۳۷۱ مورد آن دریافت خدمات بستری بوده است.

وی گفت: بر این اساس مجموع خدمات ارائه شده اعم از بستری، پاراکلینیک، پرستاری، مددکاری و امداد و انتقال در بیمارستان هلال‌احمر در مکه از ۲۱ تیر تا پایان ۶ مرداد، ۹۰ هزار و ۸۹۹ مورد و در مراکز درمانی مدینه  از ۱۷ تیر تا پایان ۵ مرداد، ۳۵ هزار و ۵۱۹ مورد بوده است.

وی گفت: تا پایان روز یکشنبه ۶ مرداد، در مجموع ۹۰ هزار و ۸۹۹  مورد خدمات درمانی در مکه ارائه شده است که از این میان ۳۷۲ مورد خدمات بستری و ۵ هزار و ۱۷۳ مورد خدمات پاراکلینیکی در مکه بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بستری ۳۲ زائر در بیمارستان هلال احمر و بستری ۱۱ زائر در بیمارستان‌های سعودی، افزود: به علاوه در بیمارستان و مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۷۱ هزار و ۷۷۶ مورد ویزیت در مطب ها و مجموعه های درمانی، ۶ هزار و ۵۶۷ مورد ویزیت تخصصی، یک هزار و ۸۷۵ مورد خدمات مددکاری، امداد و انتقال و ۱۶ هزار و ۶۴۲ مورد خدمات پرستاری ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت در مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۳۲ هزار و ۱۱۰ مورد خدمات نسخ داروخانه ای به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز