خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهردار درباره نحوه اعلام نتایج انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۱۹

رییس کمیته اجرایی شورای شهر تهران در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی درباره فرایند انتخابات شورایاری‌ها به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری٬ رییس کمیته اجرایی شورای شهر تهران در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورا با تذکر به شهردار تهران درباره عدم رعایت بندهایی از آیین نامه اجرایی انتخابات گفت: روند ارائه اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی نتایج انتخابات آن گونه که در آیین نامه آمده بود انجام نشد.

فخاری با اشاره به اینکه طبق آیین نامه اجرایی انتخابات، مصوب شورای اسلامی شهر تهران، هیئت اجرایی موظف است نتایج به دست آمده را جهت تایید و اعلام عمومی به هیئت مرکزی نظارت ارائه کند تصریح کرد: این هیئت وظیفه ای در اطلاع رسانی نتایج ندارد. همچنین هیئت اجرایی موظف است طی فرآیند اجرایی پیش از برگزاری انتخابات و پس از آن شرایط پایش اطلاعات در همه سطوح را برای هیئت مرکزی نظارت فراهم سازد.

 وی در پایان با اشاره به ضرورت رعایت شأن نظارتی و مفاد آیین نامه خاطرنشان کرد: با وجود فراهم کردن زیرساخت‌های پایش توسط دست‌اندرکاران شورای شهر، متاسفانه عملکرد هیئت اجرایی در وظیفه تسهیلگری لازم، کاستی‌هایی داشته و در برخی محورها اطلاعات فرایند در زمان مورد نظر در اختیار گذاشته نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز