خبرگزاری کار ایران

۲ کشته و ۴ مجروح در تصادف خونین محور قم-سلفچگان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۶۸

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند با ۲ پراید و یک پژو در محور "قم-سلفچگان" ۲ تن کشته و ۴ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام پلیس راه استان قم در خصوص تصادف در کیلومتر ۲۹ محور " قم-سلفچگان "، بلافاصله ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های ماموران مشخص شد، در محور مذکور فرعی روستای "تاج خاتون"، یک دستگاه خودرو سمند با ۲ دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین سمند به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و ۴ نفر از سرنشینان ۳ خودرو دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پناهی علت وقوع حادثه را برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان قم انحراف به چپ خودرو سمند اعلام کرد.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست با پرهیز از هرگونه تخلفات حادثه ساز حین رانندگی، سفری ایمن را برای خود و همسفران مهیا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز