خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد:

عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۳۹۴

رییس کمیته امداد گفت: عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست.

به گزازش خبرنگار ایلنا، سید مرتضی بختیاری، رییس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: از خداشاکرم که مولایم مرا برای کمک به محرومان قابل دانستند احساسم بر این است که لایق نوکری محرومان را ندارم و این جایگاه بسیار عزیز است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته امداد و افرادی که از ابتدا در کمیته امداد بودند، تصریح کرد: مگر نه این است که بزرگان دینی و علما گفتند بالاترین عبادت خدمت به مردم و محرومان است اگر روایت این را می گوید پس باید بگویم نام دیگر کمیته امداد معبد و عبادتگاه است چراکه عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست.

وی ادامه داد: آقای فتاح با سوز در کمیته امداد خدمت کرد. اگر سوز اسلامی باشد یک مستحق در جامعه بوجود نمی آید چراکه مستحق عضوی از پیکره جامعه است.

بختیاری خاطرنشان کرد:. در دوره فتاح کارهای ارزشمندی در تداوم کارهای گذشته انجام شده و امیدوارم این راه با قوت ادامه پیدا کند و حمایت هیات امنای کمیته را داشته باشیم. برنامه ما در آینده با قوت در راستای اجرای اساسنامه کمیته خواهد بود. توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات علاوه بر کارهای گذشته از مهمترین اقدام ما است. بهره گیری از جوانان نیز از اقدامات ما است که در گام دوم ما هم تراز با بیانیه مقام معظم رهبری قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز