خبرگزاری کار ایران

از سوی دبیرکل خانه کارگر مطرح شد؛

دعوت از کارگران برای حضور همه‌جانبه در انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۹۴

دبیرکل خانه کارگر از تمامی کارگران خواست با حضور در انتخابات شورایاری‌ها پیام کارگران که مشارکت همه‌جانبه است را منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) با ابراز امیدواری از حضور خواهران و برادران کارگر در انتخابات شورایاری‌های پیش‌رو گفت: امیدوارم بتوانید به بهترین وجه در این انتخابات حضور بهم رسانید و نام جامعه کارگری را سربلند کنید.

وی در ادامه افزود: شما حامل یک پیام هستید؛ پیامی از سوی کارگران که می‌خواهند در این انتخابات مشارکت همه‌جانبه داشته باشند و به همین جهت باید تلاش کنید.

محجوب تاکید کرد: در اینجا حضور پیدا کردم تا از همه کارگرانی که کاندیدای انتخابات شورایاری شدند و با دعوت ما ثبت‌نام کردند، تشکر کنم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در زمان تبلیغات تلاش کنید و برای خودتان رأی بسازید، گرچه انتخابات محله صرفا با تبلیغات سر نمی‌گیرد و تاثیر اصلی آن به کار شما بستگی دارد

محجوب با تاکیدبراینکه رأی را باید با دوره‌گردی به دست بیاورید و این تجربه‌ای است که به ما اثبات شده است، گفت: از تلاش کردن خجالت نکشید و با کار حزبی و تشکیلاتی این انتظار را از همه شما دارم که با تلاش خودتان در این انتخابات موفق شوید.

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه هر آنچه در دستمان است، را به کار می‌گیریم تا این امر محقق شود، افزود: انتخابات را جدی دنبال کنید و تلاش خود را در زمان قانونی تبلیغات به کار ببرید تا حداکثر نتیجه را به دست آورید. ما به شما امیدواریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز