خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

فردا، آخرین فرصت انتخاب‌رشته آزمون کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۶۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد سال ۹۸ گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۲۳ تیرماه فرصت دارند تا ۱۰۰ کدرشته محل انتخاب کنند.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد گفت: بر اساس برنامه زمانی تعیین شده داوطلبان تا یکشنبه ۲۳ تیرماه فرصت دارند تا ۱۰۰ کدرشته محل انتخاب کنند. اکنون ۶۶ هزار و ۸۱۶ نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اقدام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار شد و از تعداد ۶۱۵ هزار و ۴۵۲ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۵۲۲ هزار و ۸۷۳ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دوشنبه ۱۷ تیر ماه ۹۸ به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر شد و تعداد ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. از این تعداد، ۴۳۲ هزار و ۷۶۷ نفر در یک کدرشته و تعداد ۲۴ هزار و ۹۷ نفر در دو کدرشته مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز