خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

آموزش مجازی زائران بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۱۷۶

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان؛ ویژه زائرین بیست و یکمین دوره خبرداد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آموزش مجازی‌ به زائران عتبات دانشگاهیان با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر در سامانه عتبات دانشگاهیان آغاز شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعات بیشتری در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند، به همین منظور سامانه آموزش مجازی شامل سه درس «آثار و اسرار نماز»، «احکام کاربردی» و «حیات پاکان» راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی samaneh.labbayk.ir مراجعه و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان بعد از ثبت‌نام نهایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است. از بین زائرانی که با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را تا ۱۵ شهریور ماه بگذرانند کمک هزینه‌های زیارتی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: زائرانی که موفق به دریافت گواهی‌نامه نهایی شدند، فایل PDF آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس amoozesh@labbayk.ir  ارسال کنند تا در قرعه‌کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور ادامه داد: آموزش مجازی ویژه زائرین دانشگاهی این دوره است و اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها و دانشجویان متاهل و مجرد می‌توانند در آن شرکت کنند. در گروه‌های متاهلی فقط سرگروه به‌عنوان زائر اصلی می‌تواند در این طرح شرکت نماید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، تاکنون ۱۶۶۳ نفر از زائرین بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان در سامانه آموزش مجازی ثبت‌نام کرده‌اند. مبنای شرکت در قرعه کشی، شرکت در دوره‌ها و کسب گواهینامه دروس و ارسال آن به ایمیل ذکر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز