خبرگزاری کار ایران

دستگیری پیک موتوری تیرانداز

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۷۷

​سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک پیک موتوری خبرداد که برای تسویه حساب شرکتش با بیمارستان اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۲ روز گذشته حسب شنیده شدن صدای تیر در جلو یکی از بیمارستان‌ های مرکز پایتخت، ماموران گشت کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور در موقعیت مشخص شد فردی ۴۸ ساله با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کرده که با بررسی پلیسی متهم در ساختمان مجاور که یک شرکت ساختمانی بوده دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات متهم اظهار کرد به عنوان یک پیک موتوری در آن شرکت ساختمانی چند سالی است فعالیت و مدیر این شرکت با بیمارستان اختلافات مالی دارد که او را برای پیگیری مدتی است به بیمارستان مامور کرده است که وقتی جواب قانع کننده ‌ ای از هیات مدیره بیمارستان دریافت نکرده و از طرفی تحت فشار مدیر خود بوده با سلاح شکاری  که از پدرش به ارث برده بوده و مجوز هم دارد به جلوی بیمارستان رفته و زمانی که مدیر مرکز درمانی با وی صحبت کرد و نتیجه ‌ای حاصل نشد، اقدام به شلیک تیرهوایی کرد.

سرهنگ کارخانه در خاتمه بیان داشت: از محلی که متهم در آن مخفی شده بود، تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز