خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

روزآمدی قوانین در حوزه مواد مخدر تا پایان سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۶۱

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از روزآمدی قوانین در حوزه مواد مخدر تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر  گفت: اگر هم کمک‌های مختصری به ایران شود با وجود تحریم‌ها با محدودیت رو به رو شده و اجازه ورود به کشور را نمی یابد.

وی ادامه داد: ما بارها گفته ایم این یک مأموریت مبارزه جهانی است. جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از همه کشورها در حال مبارزه است و نیاز است که دیگر کشورها به مسئولیتهای خود عمل کنند و صرفا از ما تشکر نکنند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کشفیات مواد مخدر در ایران و همچنین در کشورهای مبدا و مقصد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در حال مبارزه است.

مومنی همچنین درباره اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر گفت: قوانین بسیار خوب هم  به مرور زمان نیاز به روزآمدی دارند. یکی از موضوعات دارای اولویت برای ما اصلاح و روزآمدی قوانین است. پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفته تا از طرق مربوطه قوانین روزآمد شوند. فکر می کنم تا پایان سال ۹۸ این اتفاق بیفتد.

وی درباره شیوع مصرف گل گفت: در حوزه مواد مخدر مقابله یک بخش از اقدامات ما است.یکی از موضوعات اصلی در کنار مقابله امر پیشگیری است. قاچاقچیان با توجه به شرایط مختلف مواد مخدر را در بسته های جدید و اشکال جدید و با تبلیغات گسترده مبنی بر عدم زیان آور بودن آنها وارد می کنند اما بعد از اطلاع رسانی مدیریت و کنترل می شود. ماده مخدر گل نیز با همکاری همه نهادهای فرهنگ ساز آهنگ رشدش متوقف شده اما همچنان شیوع دارد و احساس خطر می شود.

وی درباره انسداد مرزها ادامه داد: در جایی که انسداد مرزی صورت گرفته ورود موادمخدر به ندرت انجام می‌شود. اما جامعه جهانی باید کمک کند این انسداد در طول مرزهای شرقی کامل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز