خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیر کل حریم شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۵۹

شهردار تهران طی حکمی مجتبی شکری را به عنوان "مدیر کل حریم شهر تهران" منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران؛ پیروز حناچی شهردار تهران طی حکمی مجتبی شکری را به عنوان "مدیر کل حریم شهر تهران" منصوب کرد متن حکم بدین شرح است:

بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و با توجه به تخصص، تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل حریم شهر تهران منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص و متعهد شهرداری، در جهت تحقق اهداف ذیل همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید:

۱-آشکار نمودن اهمیت حفاظت و تبیین نقش تحریم در توسعه پایدار شهر تهران؛

۲- تلاش در جهت تهیه طرح های شهری مرتبط با حریم و پیگیری تصویب و اجرای آنها؛

۳- تدوین برنامه‌های متناسب با رویکرد حفاظت فعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حریم در ایجاد فضاهای تفرجگاهی و تفریحی برای شهروندان تهرانی؛

۴- تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای مسئول در حریم، همسو نمودن اقدامات و زمینه‌سازی برای استقرار مدیریت یکپارچه در حریم شهر.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله و در راستای تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز