خبرگزاری کار ایران

واکنش شهردار تهران به تعدیل نیرو در دفتر کارش

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۳۲

شهردار تهران درباره تعدیل نیرو در دفتر کارش پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تولید ۵۰۰ مینی‌بوس تولید داخل با کمک بخش خصوصی گفت: امروز از ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس رونمایی شد. در این مراسم از ۱۳ اتوبوس دوکابین که از محل درآمدهای حاصله از عوارض طرح ترافیک خریداری شده نیر رونمایی و فرآیند نوسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین آغاز شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در مورد کمک‌های دولت به شهرداری درباره خرید این اتوبوس ها و مینی بوس ها گفت: در گذشته شهرداری پیگیری جدی در خصوص دریافت مطالباتش نداشت و دولت نیز پیگیری نکرد، اما حالا با کمک وزارت اقتصاد و دارایی بدهی‌ها حسابرسی شده و مراودات با دولت در حال انجام است و در حال تهاتر با آنها هستیم.

حناچی درباره مشارکت بخش خصوصی در خرید این اتوبوس ها نیز اظهار داشت: این مینی‌بوس‌ها با کمک بخش خصوصی تولید شده است. با همراهی دولت منابع ارزی ترخیص ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین انجام شد و ۵۰۰ مخزن گاز نیز برای اتوبوس‌های گازی تحویل گرفته شد و اینها از جمله روش‌هایی است که دولت برای حل مشکل حمل و نقل عمومی در آن مشارکت دارد.

حناچی همچنین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تعدیل نیروی ۶۰ نفر در دفتر شهردار، اظهار کرد: چابک‌سازی سیستم اداری از اقدامات مهمی است که باید انجام شود و قبول ندارم که حدود ۲۴۰ نفر در دفتر شهردار رسوب کنند. برای ما راندمان و بهره‌وری بسیار مهم است.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر استعفای رییس سازمان فرهنگی و هنری در پی کاهش بودجه، اظهار کرد: این روش پسندیده‌ای برای مدیریت نیست و بیشترین حجم سرمایه گذاری در حوزه توسعه فضاهای فرهنگی است. در نتیجه استعفا راه‌حل نیست.

شهردار در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گویا هنوز شهرداری  کمبود آب را باور ندارد و در طی روز نسبت به آبیاری فضای سبز اقدام می‌کند، گفت: حتماً این موضوع را بررسی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز