خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان مازندران به ایلنا خبر داد:

دستگیری سنگ‌اندازان به خرس قهوه‌ای/خواستار اشد مجازات هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۸۳

مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اعلام شناسایی و دستگیری متخلفانی که روز گذشته به یک توله خرس قهوه‌ای اقدام به سنگ‌پرانی کرده بودند، گفت: از دادگاه خواستار اشد مجازات برای این افراد هستیم.

حسین‌علی ابراهیمی کارنامه (مدیر کل محیط زیست استان مازندران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: یک نفر از افرادی که در منطقه سوادکوه مازندران به یک توله‌خرس حمله کرده بودند، صبح امروز شناسایی و دستگیر شده است.

وی ادامه داد: نفر دوم نیز که کارگر همین آقا است شناسایی شده و فردا تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران خاطرنشان کرد: جریمه صدمه زدن  و ضرر و زیان به خرس قهوه‌ای ۵۰ میلیون تومان جریمه است، البته در قانون، زندان نیز برای این افراد متخلف پیش‌بینی شده است، اما ما منتظر نظر دامپزشک هستیم و با توجه به اینکه همه مستندات لازم به دادگاه ارائه شده و تامین دلیل کرده‌ایم از قاضی محترم اشد مجازات را برای این افراد خواستار هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه منتظر صدور حکم برای این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: محیط زیست استان مازندران همه پیگیری‌ها را انجام می‌دهد تا متخلفان به سزای عمل زشت خود که منجر به آسیب زدن به حیات وحش کشور و حریجه‌دار شدن روحیه شهروندان ایرانی شده است، برسند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته فیلم سنگ‌پرانی به یک توله خرس قهوه‌ای در سوادکوه مازندران در فضای مجازی منتشر شد. اذیت و آزار این توله به حدی بود که با وجود تلاش محیط‌بانان برای رساندن به‌موقع آن به کلینیک دامپزشکی متاسفانه در راه جان خود را از دست داد و تلف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز