خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش به خبر لغو انتخابات کمیسیون بهداشت بدلیل سفر نوبخت به آمریکا برای دیدار با فرزندش

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۶۰

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به خبر لغو انتخابات این کمیسیون به دلیل سفر نوبخت به آمریکا واکنش نشان داد.

بشیر خالقی (عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره لغو انتخابات کمیسیون بهداشت و درمان به دلیل سفر آقای نوبخت حقیقی، رئیس این کمیسیون به آمریکا برای ملاقات با فرزند خود اظهار داشت: این ادعا درست نیست. جلسه کمیسیون‌ها در روز یکشنبه برگزار می‌شود، اما دو روز گذشته جلسه کمیسیون بهداشت و درمان در صدا و سیما برگزار شد و در آن جلسه درباره تعامل کمیسیون بهداشت و درمان با صدا و سیما به گفت‌وگو پرداختیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به ترجیح کمیسیون جلسه اخیر در صدا و سیما  تشکیل شد، افزود: جلسه کمیسیون دیروز نیز تشکیل شد و فردا هم برگزار خواهد شد. این صحبت‌ها که نماینده‌ای در سفر به شیراز، آمریکا و اصفهان است و برنامه کمیسیون به خاطر آنها به تعویق افتاده، تنها گزارش و اخباری است که منتشر می‌شود و صحت ندارد.

خالقی درباره زمان برگزاری انتخابات این کمیسیون اظهار داشت: انتخابات کمیسون بهداشت و درمان یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی درباره حضور آقای نوبخت در انتخابات هفته آینده نیز گفت: از حضور آقای نوبخت در جلسه هفته آینده خبری ندارم.

روز گذشته انتخابات هیات رئیسه 9 کمیسیون در سال پایانی عمر مجلس دهم برگزار شد، یکی از کمیسیونهایی که انتخابات آن به زمان دیگری موکول شد، کمیسیون بهداشت ودرمان بود که برخی رسانه‌ها اعلام کردند به علت حضور علی نوبخت حقیقی، رئیس این کمیسسون در آمریکا و دیدار با فرزندش انتخابات لغو شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز