خبرگزاری کار ایران

دبیر اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه:

ایران میزیان ۵۰ کشور خارجی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۴۵

دبیر اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه گفت: نمایندگان ۵۰ کشور از دولت‌ها و سازمان‌های در اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه Asia Pacific Innovathion Froum با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، پیمان صالحی معاون تجاری سازی و نوآوری صبح امروز در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

علی علایی طباطبایی، دبیر اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه  در نشست خبری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری است، اظهار کرد: این مجمع اولین بار است که در ایران و با پیشنهاد ایران برگزار شد و برنامه مشترکی است که کمتر آن را تجربه کرده ایم این برنامه با محوریت فناوری و نوآوری با سازمان ملل برگزار می‌شود. ما در  سال گذشته با ۸۰ مقام علمی و فناوری همکاری داشته ایم و روسای سازمان های علمی و ببین المللی به برنامه ما ورود کرده اند. همچنین نمایندگان ۵۰ کشور از دولت ها و سازمان های تخصصی در این برنامه حضور دارند.

علایی افزود: در راستای فعالیت‌هایمان بنا داریم پیام همکاری های فناوری خود را به دیگر کشورهای جهان ابلاغ کنیم. ما برای وزرا ومعاونان کشورهای خارجی برنامه هایی در نظر  داریم که طی آن، این افراد می‌توانند ازمراکز نوآوری ایران همچون کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری و ستاد نانو دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز