خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۱۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس و ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و قزوین-رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز (محدوده های پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک، از کهرود تا پلیس راه لاریجان) سنگین و در محدوده های (لاریجان، شنگلده، گزنک، آب اسک، سه راهی لاسم و منظریه) نیمه سنگین و طول محور ها پرحجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس(محدوده های مرزن آباد، دزبن، هزارچم، پیچ سرهنگ، تونل های شماره 7 و 5)دارای ترافیک سنگین و طول محور - نیمه سنگین گزارش شده است. 

وی افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور قزوین-رشت (محدوده های سه راهی سنگر و پل رودبار) سنگین و در محدوده های (منجیل و لوشان) نیمه سنگین و طول محور پرحجم  و روان است. مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه (محدوده های ورودی شهرهای زیرآب، سوادکوه و تونل شیرگاه) نیز دارای ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و  روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در انتها تصریح کرد سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار میباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز