خبرگزاری کار ایران

ماه رمضان در کمال امنیت و آرامش به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۲۷۲

رئیس پلیس پایتخت گفت:با تلاش مضاعف و با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته، رمضان امسال در کمال امنیت و آرامش به سرانجام رسید.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برگزاری نماز عید فطر، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که یک ماه میهمان خوان جود و کرمش بودیم و ما را در این ماه همچنان که وعده داده است بیش از ماهها دیگر از الطاف خاصه خود بهره مند ساخت،گفت: در ماه رمضان امسال شاهد حضور فوج فوج مرد و زن و پیر و جوان در محافل و مجالس نماز، قرآن و ادعیه در نقاط مختلف شهر تهران بودیم.

وی با اشاره به اینکه تهران با حضور قلب تپنده جهان اسلام و مقام عظمای ولایت ،ام القرای جهان اسلام است، عنوان داشت :بحمدالله با تلاش مضاعف و با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته، رمضان امسال در کمال امنیت و آرامش به سرانجام رسید.

رئیس پلیس پایتخت افزود: تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم در پیشگاه الهی، آن هم با لسان روزه و در گرمای طاقت فرسای موجود به مراتب سخت و دشوارتر از قبل است و خدا را شاکریم که حافظ امنیت و آرامش بندگان و مومنان خوب و شایسته  او هستیم.

وی با تبریک عید سعید فطر ، گفت :ماه رمضان را در کمال امنیت و آرامش بدرقه کردیم و این امنیت و آرامش را با افتخار به مردم تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز