خبرگزاری کار ایران

5 کشته و زخمی در حادثه برخورد سمند و کامیون

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۱۴

بامداد امروز بر اثر برخورد سواری سمند با کامیون ایسوزو در جاده"قاین- گناباد" 2 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علیرضا رضایی" رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی، گفت: ساعت 3 و 25 دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف فوتی در کیلومتر 61 محور"قاین- گناباد" بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند سواری سمند با 5 سرنشین که از طرف قاین به گناباد در حرکت بوده با کامیون ایسوزو در مسیر مقابل برخورد کرده است که در این حادثه راننده سمند در دم فوت و 4 سرنشین دیگر سمند توسط اورژانس جاده ای به بیمارستان شهدای قاین اعزام شده اند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: با اعلام مأموران مستقر در بیمارستان یکی دیگر از سرنشینان خودروی سمند بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده و 3 مصدوم دیگر تحت مداوا قرار گرفته اند.

سرهنگ رضایی با بیان این که خودروهای حادثه دیده به پارکینگ منتقل شدند؛ تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز