خبرگزاری کار ایران

در تهران اتفاق افتاد؛

قتل در قصابی خیابان زاهد گیلانی

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۶۵

سرکلانتر یازدهم پلیس از وقوع یک قتل در قصابی در خیابان زاهد گیلانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر نادری با اعلام خبر دستگیری یک قاتل در خیابان زاهد گیلانی دقایقی پس از ارتکاب جرم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در خیابان پیروزی، خیابان زاهد گیلانی مشغول گشت‌زنی بودند که ناگهان متوجه صدای تیراندازی شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران به سرعت خود را به محل تیراندازی که در یک کوچه و در نزدیکی آنها قرار داشت، رفته و مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آنها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: یکی از ضاربان با موتورسیکلت فرار کرد اما متهم اصلی که با پای پیاده قصد فرار داشت، توسط ماموران زمین‌گیر و بازداشت شد.

سرهنگ نادری افزود: پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی سی ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که با حضور عوامل اورژانس مجروح این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافت اما دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.

سرکلانتر یازدهم خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چند ماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آنها شده بود.

وی با بیان اینکه مقتول و برادر وی صاحب مغازه قصابی در محل بودند، گفت: مقتول و برادر وی در چند ماه گذشته چندین بار با قاتل درگیر شده و با یکدیگر در یک محله زندگی می‌کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: در زمان قتل، مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدست وی ضمن مراجعه به مقابل مغازه، با مقتول در ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.

سرهنگ نادری  با بیان اینکه قاتلً ۳۹ سن دارد، از تحویل متهم به اداره دهم آگاهی و تلاش برای بازداشت همدست وی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز