خبرگزاری کار ایران

سارق ۵۰ میلیاردی پایتخت دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۸۷

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق منزلی در محله باغ فیض با سرقتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح این خبر بیان داشت: فروردین ماه سال گذشته پرونده‌ای از پایگاه دوم پلیس آگاهی با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از داخل گاوصندوق منزلش در محدوده باغ فیض مقداری طلا و جواهر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به سرقت رفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مال باخته پس از حضور در پلیس آگاهی به ماموران گفت: در ایام عید به همراه خانواده‌ام به خارج از کشور رفته و در این مدت کلید و ریموت ساختمانم در اختیار سرایدار بود که در صورت نیاز هر از چند گاهی داخل منزل را کنترل کند، ولی متاسفانه پس از مراجعه متوجه شدم که سرایدار در ساختمان نیست و مقداری طلا و جواهراتم با تخریب گاو صندوق به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد سرایدار ساختمان به مدت ۴ سال در ساختمان مال باخته مشغول به کار بوده و پس از جلب اعتماد وی با در اختیار گرفتن کلید ساختمان در زمانی که در مسافرت بود، اموالش را سرقت کرد و از محل متواری شد، افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم از اتباع افاغنه بوده و به طور غیر قانونی به داخل کشور تردد داشته است.

سرهنگ نجفی گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه متهم آغاز تا اینکه مشخص شد که وی پس از سرقت در یکی از روستاهای دور افتاده  شهرستان شیراز مخفی شده است.

وی ابراز داشت: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در نهایت موفق شدند  او را ۲۰ اردیبهشت ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به شهر تهران منتقل کنند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد : متهم اکنون با قرار بازداشت از سوی شعبه ۳ دادیاری دادسرای ناحیه ۲ روانه زندان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز