خبرگزاری کار ایران

سارق زنانه پوش دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۱۲

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری کارمند خدماتی یک شرکت که برای جلوگیری از فاش شدن سرقت‌هایش با پوشش زنانه، دوربین مدار بسته شرکت را سرقت کرده بود، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در منطقه سیدخندان با حضور در کلانتری ۱۰۳ گاندی از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد و با دریافت شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

شاکی به ماموران گفت که دو ماه قبل فردی به عنوان نیروی خدماتی در شرکت شروع به کار کرده است و بعد از گذشت مدتی، متوجه سرقت ۳۰۰ هزار تومان از میز کارش شده، او ابتدا ماجرا را جدی نگرفته تا اینکه بعد از یک هفته متوجه شده ۷۰۰ هزار تومان دیگر از کشوی میز کارش به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه شاکی با توجه به سرقت‌ها تصمیم گرفته تا فیلم‌های دوربین مداربسته داخل اتاق را مورد بازبینی قرار دهد، گفت: تا اینکه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه وقتی به شرکت رفته تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کند متوجه شده شبانه یک نفر وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چندوسیله دیگر کرده است.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی به محل وقوع سرقت مراجعه و در گام نخست در تحقیقات میدانی، مشاهده کردند که زنی نیمه شب وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد کامپیوتر و وسایل داخل شرکت کرده است.

حیدری افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، مرد خدماتی شرکت به عنوان اولین مظنون سارق شرکت مورد بازجویی اولیه قرار گرفت و پس از تناقض گویی، ظن ماموران به یقین تبدیل شد و در نهایت کارمند خدماتی شرکت به کلانتری منتقل شد.

حیدری تصریح کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، در اعترافاتش به ماموران گفت که در  دو مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کرده و وقتی فهمیده مدیر شرکت قرار است فیلم‌های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قراردهد تا سارق پول‌ها را دستگیر کند نقشه جدیدی طراحی کرده و با پوشیدن لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شده و هارد کامپیوتر دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کرده است.

رئیس کلانتری گاندی درباره انگیزه سارق از اقدام خود نیز گفت: این فرد ادعا کرد که چون به پول نیاز داشته و چند بار از مدیر شرکت خواسته تا پول بیشتری به او پرداخت کنند اما بی فایده بوده به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفته است.

وی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت از شرکت، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز