خبرگزاری کار ایران

آسیب‌دیدن ۱۴ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۴۶

رییس سازمان راهداری گفت: در سیل اخیر ۱۴ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی آسیب دیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه هماهنگی طرح ترافیک تابستان با بیان اینکه در سیل اخیر بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دچار مشکل شدند، گفت: به دنبال این هستیم تا قبل از تعطیلات عید فطر راه‌های شریانی اصلی و فرعی ترمیم شود.

وی ادامه داد: پس از سیل تاکنون ۴۰۰ متر پل موقت در حال احداث است و به دنبال است هستیم که راه‌هایی که شلوغ‌تر هستند ترمیم شود‌.پروژه‌های حمل و نقل عمومی در زمان پیک سفر تعطیل خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به احتمال ریزش زمین در دامنه‌های البرز ۶۵۰ راهدار خانه آماده کارهای ترمیمی هستند.

وی ادامه داد: در ایام عید با توجه به سیل و افزایش سفرها همکاری‌های بی‌سابقه‌ای بین پلیس و سازمان راهداری داشتیم.

در ادامه شاهین افندی زاده نماینده شهرداری تهران در کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی در این جلسه گفت: مراسم ۱۴ خرداد مقارن شده است با ۳۰ ام ماه رمضان لذا برنامه ریزی جدی برای این مراسم نیاز است.

وی با اشاره به تمهیدات مترو در این ایام گفت: خط مترو در مراسم ارتحال با سرفاصله ۴ دقیقه تردد خواهد داشت و تلاش می شود سفرها به طور منظم انجام شود.

به گفته وی شهرداری در خصوص کاهش سرعت در حومه تهران آمادگی کامل همچنین در این زمینه همکاری لازم با پلیس راهور دارد.

وی گفت: پارکینگ‌ها برای اتوبوس‌های که از استان‌های دیگر شرکت‌کنندگان را به مراسم ارتحال امام انتقال می‌دهند در نظر گرفته شده است و شهرداری منطقه ۱۹ و ۲۰ مسئولیت تکمیل اعلائم و خط کشی معابر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز