خبرگزاری کار ایران

نجار:

آب در خوزستان تقریبا فروکش کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۹۵

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: آب در خوزستان تقریبا فروکش کرده و در شادگان و خرمشهر و آبادان تا چند روز آینده با کاهش آب مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در حاشیه دومین جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده در جمع خبرنگاران گفت: از شمالی‌ترین استان گلستان تا جنوبی‌ترین استان در خوزستان درگیر سیل بودیم در خوزستان به دلیل آبگرفتگی خسارت بیشتر بود و در لرستان به علت حجم آب خساراتی داشتیم.

وی در ادامه گفت: امروز در این جلسه هر کدام از بخش‌ها آخرین اقدامات خود را گزارش دادند و عمده‌ترین موضوع پرداخت خسارات در زمینه کشاورزی بود زیرا این مساله مورد تاکید رهبری است. همچنین پیشنهاداتی به دولت ارائه شده که دولت در اولین جلسه تصویب کرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران در خصوص بازسازی و نوسازی مناطق خسارت دیده بیان کرد: در این را ستا برنامه‌ریزی وسیعی انجام شده که 174 هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفته و برای 100 هزار واحد نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به خانوارهایی که مکان‌های زندگی‌شان تخریب شده گفت: برای روستائیان 6 میلیون و شهرنشینان 12 میلیون در نظر گرفته شده تا بتوانند خانه اجاره کنند.

نجار با بیان اینکه زیرساخت‌های ما آسیب دیده است، گفت: زیرساخت‌های ما بسیار آسیب دیده که باید مورد توجه قرار گیرند که با تمهیدات اندیشیده شده و مشارکت مردم امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیمم و زندگی عادی مردم را به آنان برگردانیم.

وی در ادامه گفت: آب در خوزستان تقریبا فروکش کرده و در شادگان و خرمشهر و آبادان تا چند روز آینده با کاهش آب مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز