خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

در سال ۹۷ هیچکدام از اعتراضات و تجمعات مساله و مشکلی به وجود نیاورد/ بهترین چهارشنبه آخر سال را پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۶۸

سردار اشتری بیان کرد: نیمه اول تعطیلات سفرهای نوروزی ۱۴ درصد افزایش داشته اما در نیمه دوم با ۱۳ درصد کاهش مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست سالانه فرماندهان ناجا صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سرلشگر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

سردار اشتری در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اهداف آینده اظهار داشت: در سال ۹۷ ما فراز و نشیب‌های متعددی را در کشور داشتیم. از شروع سال موضوعات اعتصابات کارگری، بحث ارز و سکه و موضوعات اقتصادی مطرح شد که به لطف خدا و هوشیاری همکاران ما و کمک مردم این مسایل برطرف شد. همچنین جلسات متعددی با هدایت وزیر کشور انجام و این مسایل مدیریت شد. از این رو ما شاهد بودیم که هیچکدام از اعتراضات و تجمعات مساله و مشکلی به وجود نیاورد و با اقدامی هوشمندانه مدیریت شدند.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته عملیات بزرگ اربعین را داشتیم که بیش از دو میلیون زایر امام حسین(ع) در امنیت و مقررات کامل به عتبات رفتند و برگشتند. همچنین دهه مبارک فجر را داشتیم که به خوبی پشت سر گذاشته شد و خصوصا روز ۲۲ بهمن که روز تماشایی بود و در یک امنیت و نظم خاص برگزار شد‌.

سردار اشتری بیان کرد: در روزهای پایانی سال ۹۷ چهارشنبه آخر سال را داشتیم که به نظر ما بهترین چهارشنبه نسبت به سال‌های گذشته بوده چون کمترین آسیب‌ها را شاهد بوده‌ایم که از دلایل اصلی آن حضور به موقع  همکاران ما بوده است. پس از آن در ۲۵ اسفند قرارگاه‌های نوروزی تا ۱۷ فرودین ادامه داشت که همکاران ما نیز بر آن مدیریت و نظارت لازم را داشتند و در نتیجه آن ما شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات بوده‌ایم. همچنین در نیمه اول تعطیلات سفرهای نوروزی ۱۴ درصد افزایش داشته اما در نیمه دوم با ۱۳ درصد کاهش مواجه شد.

فرمانده ناجا توضیح داد: ناگفته نماند پس از اینها اتفاقات سیل در کشور را داشتیم و همکاران ما جز اولین گروه‌هایی بودند که برای رسیدگی و اطلاع رسانی در این حادثه اقدام کردند تا به مسافران و مردم اطلاع‌رسانی کنند. همچنین در حوزه امنیتِ مکان‌های آسیب‌دیده از سیل اطلاع رسانی خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز