خبرگزاری کار ایران

در طول سال؛

بازی بوچیا در سطح محلات تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۸۰

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به برگزاری گذر سلامت به مناسبت هفته سلامت گفت: این ظرفیت وجود دارد که بازی بوچیا در طول سال در سطح محلات تهران برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، همزمان با هفته سلامت طرح "گذر سلامت" از اول تا ۶ اردیبهشت‌ماه با هدف معرفی توانمندی‌های موجود در حوزه سلامت و افزایش نشاط اجتماعی بین شهروندان طرحی مشارکتی را رقم زده است که در این میان بازی بوچیا با شعار "بوچیا برای همه" به همت کاکتوس و با مشارکت شرکت زرین پال در مناطق ۲۲ گانه تهران در حال برگزاری است.

در این راستا زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر "پوشش همگانی سلامت" اظهار داشت: این اقدام کنار رویکرد شهرداری تهران تحت عنوان "تهران شهری برای همه" سعی شده تا در هفته سلامت شرایطی برای تحقق این شعار فراهم شود.

وی ادامه داد: بر این اساس در قالب ایجاد فضای بازی بوچیا و شطرنج سعی شده گروه‌های جمعیتی مختلف از جمله افراد دارای معلولیت با حضور فعال خود سهمی در تحقق این رویکرد داشته باشند.

مدیرکل سلامت شهرداری‌تهران عنوان کرد: بوچیا یکی از بازی‌های حرفه‌ای پارالمپیک است که سعی شده این بازی‌ها در ۲۲ گذر سلامت توسط ۲۲ تیم بوچیا انجام شود که افراد بدون معلولیت کنار افراد دارای معلولیت قرار گیرند.

نصیری خاطرنشان کرد: سعی شده فضایی فراهم شود تا افراد همه کنار هم فضای نشاط آوری را تجربه کنند ضمن اینکه این ظرفیت وجود دارد که در محلات و شهرهای تهران این بازی‌ها در طول سال در سطح محلات نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز