خبرگزاری کار ایران

عبدالمجید کرمی خبر داد:

دستگیری قاتل دو جوان مشهدی در بندرعباس/ افشای راز دو جنایت هولناک

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۲۸

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی ودستگیری قاتل متواری دو جوان مشهدی در پایانه مسافری بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا، عبدالمجید کرمی بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری بندرعباس حین گشت‌زنی در سطح پایانه به فردی که ظاهری آشفته و مضطرب داشت مشکوک و علت اضطراب و نگرانی وی را جویا شدند.

وی افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم بلافاصله وی دستگیر که در بازجویی فنی و میدانی اولیه، خود را قاتل برادرش بنام جبار اعلام کرد که در این خصوص نامبرده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: طی بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد برادر متهم به هویت «جبار - ر» در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سابقه اعلام فقدانی افراد داشته است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: متهم در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشوده و معترف شد برادرش جبار همراه یکی از دوستانش مدت‌ها او را اذیت کرده، گوشی‌اش را هک کرده و به شیوه‌های مختلف او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دادند.

این مسئول انتظامی اذعان کرد: متهم در ادامه اعترافات خود اقرار کرد که روز حادثه دست و پای برادرش را در منزل با طناب بسته و پس از قتل، جسد برادرش را درون چاله‌ای در باغچه منزل‌شان دفن کرده است.

سرهنگ کرمی بیان داشت: متهم در ادامه اعترافات پرده از راز یک جنایت دیگر برداشته و معترف شد بعد از گذشت حدود دو ماه از قتل برادر، یکی دیگر از دوستان وی را به همان شیوه به قتل رسانده و کنار برادرش دفن کرده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز