خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

نجات ۲۰ نفر از ساکنان یک ساختمان در حال حریق

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۱۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات ۲۰ نفر از ساکنان یک ساختمان ۴ طبقه در حال حریق خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۲۳ یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان امام خمینی نرسیده به بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی قدیمی ۴ طبقه ۵۶ واحدی بود که در طبقه منهای یک آن که کاربری پارکینگ داشت چند خودرو پارک شده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به طور کامل شعله‌ور بود و به یک خودروی سمند نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: چند انبار نیز در این طبقه منهای یک وجود داشت که دو باب از آنها شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به سایر خودروها و انبارهای مجاور بود. دود زیادی نیز بر اثر این حریق کل ساختمان را فراگرفته بود.

ملکی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در طبقات بالایی محبوس هستند، تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نیروهای دیگر را به طبقات بالایی فرستادند و در نهایت ۲۰ نفر از ساکنان این ساختمان بدون آسیب‌دیدگی خارج شدند البته یکی از افراد دچار دودگرفتگی شده بود که برای معاینه به نیروهای اوراژانس تحویل داده شد. در حال حاضر نیز آتش خاموش شده و از گسترش آن جلوگیری شد و نیروها در حال لکه‌گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز