خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس کمیته امداد؛

مدیرکل هدایت‌های شغلی کمیته امداد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۵۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی در حکمی عی رضا رمضانی را به عنوان مدیرکل هدایت‌های شغلی کمیته امداد منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح در حکم انتصاب مدیرکل هدایت‌های شغلی کمیته امداد آورده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد معاون اشتغال و خودکفایی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل هدایت‌های شغلی در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نمایم.

نهادی که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، با حفظ عزت و کرامت انسانی نیازمندان است.

بر این اساس انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز