خبرگزاری کار ایران

سردار معصوم‌بیگی:

۶ اخلالگر نظام اقتصادی با ۹۶۷ میلیارد ریال بدهی بانکی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۰

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۶ نفر که با ثبت قانونی شرکت تجاری اقدام به اخذ ۹۶۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی کرده و متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور و در پی شکایت نمایندگان حقوقی ۳ بانک از مدیران ۳ شرکت تجاری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم و انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، ۶ نفر با ثبت قانونی ۳ شرکت تجاری صادرات و واردات اقدام به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ ۹۶۷ میلیارد ریال کرده اند اما نه تنها هیچ گونه فعالیت تجاری انجام نداده اند بلکه پس از موعد مقرر از پرداخت بدهی خود نیز امتناع کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به اینکه عاملان اخذ تسهیلات بانکی متواری شده و نشانی های مندرج در مدارک ارائه شده به بانک و اداره ثبت شرکت ها تغییر یافته بود، به همین دلیل هیچ گونه ردی از آنها وجود نداشت.

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: سرانجام پس از تلاش شبانه روزی کارآگاهان و انجام اقدامات علمی و تحقیقاتی گسترده، مخفیگاه های متهمان شناسایی و در ۳ عملیات جداگانه تمامی متهمان این پرونده ها دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه، پلیس اجازه نا امنی و دستبرد به اموال بیت المال را به افراد فرصت طلب و سودجو نخواهد داد، گفت: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در نیروی انتظامی و تعامل گسترده دستگاه قضائی با این نیرو قطعاً مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور با شتاب بیشتری دنبال می شود و فضا برای این گونه افراد روز به روز نا امن خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز