خبرگزاری کار ایران

روزهای پایانی اجرای قانون جریمه مشمولان غایب

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۵۵

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از آخرین روزهای اجرای قانون جریمه مشمولان غایب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "ابراهیم کریمی" جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه قانون جریمه مشمولان غایب در طول ۴ سال اخیر اجرا شده، اظهارکرد: مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند،تنها تا پایان سال جاری مهلت دارند تا از طریق قانون جریمه مشمولان غایب، وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۷،مشمولان واجد شرایط این قانون،می بایست در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) اقدام و مبلغ جریمه را نیز پرداخت کنند.

مشمولانی که تمایل به پرداخت اقساطی مبلغ جریمه دارند،می توانند تا پایان سال ۹۸ مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

همچنین متقاضیانی که در ماه های گذشته درخواست خود را از طریق دفاتر(پلیس+۱۰) ثبت کرده اند ولی موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده اند،نیز می توانند از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز