خبرگزاری کار ایران

کولیوند در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

توزیع چهار تن اقلام بهداشتی و دارویی در خوزستان/ ویزیت ۶۰۰ نفر از مردم سیل‌زده شعیبیه شوشتر در یک روز

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۶۴

رییس سازمان اورژانس کشور از توزیع چهار تن اقلام بهداشتی و دارویی در مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و تاکید کرد: ۶۰۰ نفر از مردم سیل‌زده بخش شعیبیه شوشتر روز پنجشنبه در اولین بیمارستان محلی کشور در شعیبیه شوشتر توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از توزیع چهار تن اقلام بهداشتی و دارویی در مناطق سیل‌‌‌زده خوزستان خبر داد و گفت: صبح امروز چهار تن محموله اهدایی سازمان اورژانس به صورت زمینی و هوایی به مناطق سیل‌‌زده و  برخی کمپ‌های صعب‌‌العبور ارسال شد.

وی با بیان اینکه این اقلام توسط پرسنل اورژانس در کشور تهیه و بسته‌‌بندی شده است، اظهار داشت: این اقلام شامل دارو، پوشک، شیر خشک، نوار بهداشتی و پوشاک ایمنی و مواد غذایی است که توسط تیم عملیات ویژه اورژانس کشور توزیع می‌شود.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه اولین بیمارستان محلی کشور در منطقه سیل زده شعیبیه شوشتر، در ویزیت پزشک متخصص در یک روز رکورد زده است، تصریح کرد: ۶۰۰ نفر از مردم سیل‌‌زده بخش شعیبیه شوشتر روز پنجشنبه در اولین بیمارستان محلی کشور در شعیبیه شوشتر توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز