خبرگزاری کار ایران

بیانیه شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۸۳

شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز چون دیگر نهادهای کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدو لهم مااستطعتم من قوه

(هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید.)

 (سوره انفال آیه 60)

رژیم شیطانی آمریکا از بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر و دولت‌های تروریست و سلطه‌گر، که خود مدعی دروغین حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی است و اکنون بیشتر ازگذشته در منجلاب انحطاط وتباهی قرار دارد .

سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلح پرقدرت و پر توان در کنار ارتش بوده است و در طول عمر بابرکت خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

در کنار ملت ایران اسلامی اقدام ننگین و شکست خورده دولت آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران را محکوم و یکبار دیگر هم صدا با ملت ایران اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دولت آمریکا با ارتکاب جنایات بی شمار در اکثر نقاط جهان صلاحیت ندارد که یک نهاد بر آمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

سپاه یعنی همه ملت ایران

ما نمایندگان کارگران زحمتکش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در کنار ملت ایران اسلامی این اقدام ننگین و شکست خورده دولت آمریکا را محکوم و یکبار دیگر هم صدا با ملت ایران اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز