خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک:

خانه نیما حداکثر تا نیمه خرداد به شهرداری تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۵۸

شهردار منطقه یک شهرداری تهران با اشاره به تملک خانه نیما یوشیج تاکید کرد: تشریفات اداری این معامله یک ماه زمان می‌برد و شهرداری حداکثر تا نیمه خرداد ملک را تحویل می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، سید حمید موسوی با بیان اینکه صبح امروز با توافق شهرداری با مالکان، خانه نیما یوشیج به مبلغ ۱۳ و نیم میلیارد تومان خریداری شد، گفت: در حال حاضر مطالعات مربوط به مرمت و نحوه نگهداری ملک آغاز شده است و با توجه به سیاست‌های شهرداری تهران، در آینده با همکاری منطقه و سازمان زیباسازی این عملیات آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تعاملاتی که در گذشته برای تملک بنا انجام شده بود، اظهار داشت: گاهی در مذاکرات به شکل یکجانبه به موضوع نگاه و حقوق مالک گاهی نادیده گرفته می‌شد. در دو ماه اخیر اما با برگزاری چندین جلسه و رعایت حقوق مالک و شهرداری توانستیم ملک را برای شهرداری خریداری کنیم.

شهردار منطقه ۱ با اشاره به انجام مذاکرات برای خرید باغ مجاور با ملک معمار صانعی اظهار داشت: ملک معمار صانعی پیشتر خریداری شده بود و عملیات مرمت در حال انجام است. در کنار این ملک، خانه باغی وجود دارد که به دنبال آن هستیم تا آن را تملک کرده و به فضای عمومی تهران اضافه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز