خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نادربیگی خبر داد:

دستگیری سارقان منزل با ۹۰ فقره سرقت در"کرج"/سارقان را شناسایی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۶۷

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری سارقان منزل که اقدام به ۹۰ فقره سرقت در استان های مختلف کرده بودند از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند .

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان کرجی مبنی بر سرقت منزل به روش "تخریب در" با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

وی افزود: بلافاصله تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی های تکمیلی ماموران محرز شد که سارقان با ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو ۲۰۷ که پلاک آنها مخدوش شده و پوشاندن چهره اقدام به سرقت از منازل شهر کرج می کنند.

سرهنگ نادربیگی افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و مراقبت های شبانه روزی در نهایت ، در اواسط فروردین ماه سال جاری، مخفیگاه متهم اصلی در "محمدشهر" کرج شناسایی و به همراه یکی از همدستانش دستگیر و از آن ها یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد.

وی گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم مسروقه ، طلا ، اشیاء زینتی و قیمتی به ارزش ۴ میلیارد تومان کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۹۰ فقره سرقت از منازل با تشکیل یک باند ۳ نفره در سطح شهر کرج و حومه ، استان تهران و سمنان اعتراف کردند که با راهنمایی متهمان و تلاش شبانه روزی کارآگاهان، همدست آن ها نیز دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی افزود : تا کنون ۴۵ نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : با توجه به سرقت های متعدد اعضای باند مذکور در سراسر کشور، دادستان شهرستان کرج دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را صادر کرد تا چنانچه شهروندان از سوی این افراد و یا به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند جهت اعلام شکایت یا پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی –ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز