خبرگزاری کار ایران

در توییتر مطرح شد؛

پاسخ سرپرست برج میلاد به برخی حواشی مربوط به انتصابش

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۲۴

سرپرست برج میلاد در رشته‌توییتی به برخی حواشی و انتقادات به انتصابش پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، امیر آریازند در پاسخ به برخی انتقادات پیرامون انتصابش به سمت سرپرستی برج میلاد در رشته توییتی نوشت: 

بنا داشتم به مصداق توصیه قرآنی: 

"وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِرَامًا" از کنار هجمه‌ها بگذرم ولی حجم انبوه تیر تهمت و دروغ که به سویم روا داشته‌‌اند وادارم کرد روزه سکوت را بشکنم.

در تاریخ یک مهر سال ۱۳۹۲ و در آستانه سفر رییس‌‌جمهور وقت به سازمان ملل، نامه‌ای خطاب به اوباما منتشر شد.

در نامه یاد شده علاوه بر درخواست لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران، به وی گوشزد شد فرصت بازی برد - برد برای هر دو کشور را از دست ندهد. در ذیل نامه، اسم پانصد و یازده روشنفکر و فعال سیاسی و مدنی به چشم می‌خورد.

نامه دیگری سال‌ها بعد در دوره ترامپ با امضای ۵۵ نفر، که عمدتاً از خارج‌‌نشینان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، خطاب به وی نوشته شد. موضوع نامه دوم افزایش تحریم‌‌ها علیه ایران بود.

نام مرا از پای نامه اول و محتوا را از نامه دوم برداشتند و جار زدند که چه نشسته‌اید که خائن به ملّت پست گرفت!!!

جالب اینجاست که بیش از یک سال پیش مسئولیت کلیدی قائم مقام معاونت برنامه‌‌‌ریزی شهرداری و با حفظ سمت سرپرست اداره کل برنامه و بودجه و رییس دبیرخانه تدوین برنامه سوم شهر تهران را عهده‌‌دار بوده‌ام. اما همه این هیاهوها از زمانی آغاز شد که مسئولیت سرپرستی برج میلاد به بنده مُحول شد.

هرچند ناگفته پیداست که این ماجرا و هیاهو یک برخورد از پیش برنامه‌‌ریزی شده است، اما مجدداً ضمن اعلام برائت از کلیه مفاد منتشر شده، حق پیگیری قانونى با اشخاصی که موجبات تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا به اینجانب را فراهم آوردند محفوظ می‌دانم.

"وَأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ..."

با احترام

امیر آریازند/ سرپرست برج میلاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز