خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس پلیس پایتخت با معاون اجتماعی ناجا مطرح شد؛

معاونت اجتماعی ناجا، ویترین نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۷۹

معاون اجتماعی ناجا از این معاونت به عنوان ویترین نیروی انتظامی نام برد و تاکید کرد: گام‌‌های مهمی در تهران بزرگ در راستای موضوعات اجتماعی به ویژه پیشگیری از آسیب‌‌ها و هنجارهای اجتماعی برداشته شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در ملاقات صمیمانه با سردار احمد نوریان، معاونت اجتماعی ناجا را به منزله یک معاونت استراتژیک و کاربردی معرفی کرد و گفت: این معاونت به عنوان زبان گویای پلیس باید بتواند یک تعامل و گفتمان خوب با جامعه پیدا کند که این امر وظیفه‌‌ای بسیار خطیر و حساس است.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی تهران بزرگ نمادی از مجموعه معاونت اجتماعی ناجا است، اظهار داشت: تمام تلاش این مجموعه، ارتقای جایگاه اجتماعی پلیس در کشور صورت می‌‌پذیرد و اگر معاونت اجتماعی تهران بزرگ از این منظر در رتبه اول قرار نداشته باشد قطعا در رتبه دوم قرار دارد؛ بر همین اساس شاهد هستیم در تمام کلانتری‌‌ها و همچنین پلیس راهور، ستاد ترخیص و... کلاس‌‌های مشاوره و آموزشی برای شهروندان پیش‌‌بینی شده است.

در ادامه این نشست، سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و عید بزرگ نیمه شعبان تصریح کرد: گام‌‌های مهمی در تهران بزرگ در راستای موضوعات اجتماعی به ویژه پیشگیری از آسیب‌‌ها و هنجارهای اجتماعی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: حساسیت ماموریت معاونت اجتماعی در حوزه ارتباط مستقیما با اقشار مختلف جامعه به گونه‌‌ای است که می‌‌توان این معاونت را به عنوان ویترین نیروی انتظامی دانست.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: در اقدامات معاونت اجتماعی باید به تعدد ماموریت‌‌های پلیس با رویکرد اجتماعی در قالب نگاه سطحی و نیز تاثیرگذاری آن در قالب نگاه عمیق، توجه ویژه‌‌ای داشت؛ قطعا اگر این دو نگاه به شکلی مناسب در کنار یکدیگر قرار گیرد شاهد سرعت و شتاب بیشتری برای پلیس جامعه محور خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز