خبرگزاری کار ایران

عبدلی خبر داد؛

اعزام ۱۴۷ نیروی سازمان پسماند به مناطق سیل‌زده لرستان و گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۴۴

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۱۴۷ نیروی این سازمان به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و گلستان خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، رضا عبدلی با اشاره به اعزام نیروها و تجهیزات سازمان پسماند به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان گفت: سوم فروردین ماه امسال ۲۶ نفر از نیروهای سازمان پسماند به همراه دو دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه کمرشکن، ۱۰ دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه جرثقیل به مناطق سیل‌‌زده استان گلستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه امسال گروهی دیگر از نیروهای سازمان پسماند به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند، اظهار داشت: دو دستگاه لودر، سه دستگاه کمرشکن، هشت دستگاه کامیون کمرشکن، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه گریدر، ۱۰ دستگاه خاور، ۱۰ دستگاه واترجت، ۱۰ دستگاه مینی لودر و یک دستگاه خودرو پیکاپ تا به امروز به این منطقه ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین ۲۰۰ عدد بیل، ۲۰۰ عدد چکمه، ۲۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰ عدد کلنگ کارگری به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شده است.

عبدلی با اشاره به نیروهای کارگری اعزام شده به مناطق سیل‌زده استان لرستان تصریح کرد: در مجموع ۱۲۱ نفر نیروی خدماتی سازمان پسماند شامل ۹۰ نفر نیروی کارگری به همراه ۳۱ نفر راننده و کمک راننده به این استان اعزام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز