خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی جاسک

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۱۵

جانشین دریابانی استان هرمزگان از شناسایی اعضای یک باند از قاچاقچیان سوخت و کشف ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی جاسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سهراب سجادی گفت: با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار دریابانان است.

وی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در استان هرمزگان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه، مرزبانان شهرستان جاسک اعضای یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

جانشین دریابانی استان هرمزگان ادامه داد: با اقدام به موقع دریابانان شهرستان جاسک و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، محموله سوخت قاچاق در آب های جاسک شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ سجادی بیان کرد :در این عملیات دریابانان یک فروند شناور یدک کش خارجی را توقیف و ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۹ قاچاقچی، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز