خبرگزاری کار ایران

سردار حمیدی:

۵۹ جاده فرعی و اصلی در ۲۰ استان کشور مسدود هستند/ جاده چالوس و هراز همچنان مسدود هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۳۲

رییس پلیس راه راهور ناجا از مسدود بودن ۵۹ جاده فرعی و اصلی در ۲۰ استان کشور خبر داد و تاکید کرد: احتمال بازگشایی جاده هراز و چالوس تا پایان امروز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های مسدود در کشور گفت: در ۲۰ استان کشور ۵۹ جاده فرعی و اصلی به دلیل رانش زمین، طغیان و ریزش سنگ مسدود است.

وی با بیان اینکه آزادراه رشت - قزوین از شمال به جنوب این آزادراه مسدود است، اظهار داشت: همچنین جاده هراز و چالوس نیز مسدود هستند و امکان بازگشایی این محورها طی امروز وجود ندارد.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در محور لرستان - خوزستان نیز مشکلاتی وجود دارد که تلاش برای بازگشایی این محور نیز ادامه دارد، تصریح کرد: اگرچه شرایط جوی امروز بهبود پیدا کرده است اما در روزهای پیش‌رو بارندگی خواهیم داشت و به تمامی مسافرانی که قصد بازگشت دارند توصیه می‌کنیم ملاحظات سفر خود را برای انجام یک سفر ایمن در نظر بگیرند و اطلاعات لازم را در خصوص راه‌ها کسب کنند و با آمادگی به سفر بپردازند.

به گفته حمیدی، مسیر فیرزکوه و جاده قدیم رشت مسیر جایگزین برای تردد از شمال کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز