خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

هیچ خانه‌ای تاکنون آبگرفتگی شدید نداشته است/ تلف شدن صدها راس دام/ زیر آب رفتن قسمتی از جاده فراهان به اراک

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۹۷

استاندار مرکزی از تلف شدن ۱۰۰ها راس دام سبک بر اثر سیلاب در این منطقه خبر داد و تاکید کرد:

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده درباره وضعیت سیلاب در استان مرکزی گفت: از ساعت ۱۱ شب گذشته باران در استان مرکزی قطع شده اما سیلاب‌ها از بالادست هم به شهر اراک و شهرهای تابعه وارد شده است و هنوز هم این وضعیت ادامه دارد. 

وی ادامه داد: همچنین تعدادی روستا در محاصره آب هستند اما با توجه به تمهیداتی که پیش‌بینی شده بود تاکنون مانع از ورود آب به منازل روستاییان در روستاهایی که سیلاب آنها را تهدید می‌کرد، شده‌ایم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه هیچ خانه‌ای تاکنون آبگرفتگی شدید نداشته است، اظهار داشت: در شهر اراک نیز رودخانه این شهر از ساعت ۴ روز گذشته طغیان کرده و ۱۰۰ مترمکعب در ثانیه آب از وسط شهر اراک عبور می‌کرد. چنانچه تمهیدات لازم پیش‌بینی‌ نشده بود و عوامل امدادی و اعضای ستاد بحران حضور نداشتند وضعیت اضطراری پیدا می‌کردیم.

آقازاده با بیان اینکه خسارت جانی نداشتیم، تصریح کرد: در حال حاضر تلاش برای ارتباط با روستاهایی است که ارتباط‌شان قطع شده است. همچنین به تعدادی از اماکن که محل نگهداری دام بود خسارت وارد شده و تخریب شده است و صدها راس دام سبک طی ۴۸ ساعت گذشته تلف شدند.

وی با بیان اینکه در حال جمع‌بندی خسارت‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: قسمتی از جاده فراهان به اراک زیر آب رفته که عوامل راهداری تلاش می‌کنند ظرف امروز و فردا این محدوده را نیز بازگشایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز