خبرگزاری کار ایران

گزارش شهردار تهران از وضعیت بارانی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۵۸

شهردار تهران به همراه وزیر کشور و استاندار تهران، عصر امروز در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران حضور یافت و گزارشی از وضعیت پایتخت همزمان با بارش‌های اخیر ارائه داد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در ابتدای سخنان خود در این جلسه گفت: در نوروز امسال از طرفی باید نشاط مردم را فراهم می‌کردیم و از طرف دیگر نیز می‌دانستیم که با بارندگی رو به رو خواهیم بود و برای آن آماده بودیم. در مناطق ۴، ۱، ۲، ۵ و ۲۲ که مناطق شمالی و سرمنشأ روددره‌های اصلی تهران هستند، اقدامات ویژه ترتیب دادیم.

شهردار تهران به اقدامات مدیریت شهری برای لایروبی جوی‌ها و شناسایی گلوگاه‌های حساس در سطح پایتخت اشاره کرد و افزود: کار دیگری نیز طرف چند روز گذشته اتفاق افتاد ‌‌که متفاوت بود؛ اجرای طرح BTS با همکاری وزارت ارتباطات. بر اساس این همکاری در عرض ۲ دقیقه ۳۵۰ هزار پیامک هشدار در حوزه روددره‌های دارآباد، دربند، درکه، فرحزاد، کن و ورداورد ارسال کردیم.

حناچی تصریح کرد: تابه‌حال آب‌گرفتگی کلانی در سطح شهر نداشتیم؛ در بعضی جوی‌ها سطح آب بالا آمده است که طبعا با پایان بارش افت خواهد کرد.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تشدید بارش، برای اتخاذ تصمیمات بعدی آمادگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز