خبرگزاری کار ایران

هشدار سازمان هواشناسی به بارش باران و برف

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۶۰

سازمان هواشناسی کشوری به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی روزهای آتی پرداخت.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز یکشنبه در نیمه غربی کشور در بخش‌‌های مرکزی و غربی خلیج فارس، سواحل خزر، استان‌‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و در استان‌های جنوبی مانند فارس، بوشهر، هرمزگان، غرب کرمان بارش داریم که در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی به شکل برف است.

همچنین شدت بارش‌ها فردا دوشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و جنوب قم و شمال سمنان است.

روز دوشنبه وزش باد شدید در استان‌های یزد، اصفهان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال فارس خواهد بود که می‌‌‌تواند منجر به خسارت نیز شود و دوشنبه نیز به جز استان‌‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان و کرمان در سایر مناطق کشور بارش را خواهیم داشت.

امروز و فردا بخش‌‌های مرکزی و غربی خلیج فارس و روز سه‌‌شنبه بخش‌‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج هستند. 

روز سه‌‌شنبه در برخی از مناطق آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، همدان، تهران، البرز، قزوین بارش‌‌های پراکنده رخ می‌دهد و در مناطق جنوب غرب مانند کرمانشاه، کردستان، شمال ایلام، غرب لرستان، جنوب بوشهر، شمال کرمان بارش‌ها به شکل رگباری خواهد بود .سایر مناطق کشور هم آسمان صاف است.

امروز هوای تهران در بعضی از ساعات بارش باران را خواهد داشت گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ نیز وجود دارد همچنین حداکثر دما در تهران ۱۷ و حداقل دمای فردا صبح ۱۱ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز