خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۹۴

آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در روز ١٠ فروردین در کشور اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث جوی استان خوزستان تا ساعت ٦صبح ١٠ فروردین گفت: ١٧ شهرستان (آبادان، اندیکا، اندیمشک، اهواز، ایذه، باغ ملک، باوی، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش، شوشتر، گتوند، لالی، مسجد سلیمان و هفتگل) متاثر از این حادثه بوده است.

وی در ادامه افزود: به  ٩٦ شهر،روستا،مناطق عشایرنشین و محور کوهستانی ، ١٤١٧٧ نفر امدادرسانی و برای  ٣٢٣٠ نفراسکان اضطراری فراهم شده است. علاوه بر این این  ٩ نفر به مراکز درمانی و  ١٠ نفر به مناطق امن انتقال یافته اند و ١ نفر در ( مسجد سلیمان) فوت شده است.

سلیمی در خصوص عملیاتی که تاکنون انجام شده است، بیان کرد: تخلیه آب از منازل مسکونی از ٣٨ واحد انجام شده که  ١٢٥ تیم ( ٥٦٥ نفر) و ٦ دستگاه موتور پمپ و لجن کش در این عملیات حضور داشته اند.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین افزود: تاکنون ٥٠٥ دستگاه چادر،٣٧٨٢ تخته پتو،١٧٠١ تخته موکت، ٢٠٥٠ کیلوگرم نایلون،٣٧٩ بسته غذایی، ٣٢٥٢ بطری آب معدنی، ١٦٦٥٢ قوطی کنسروجات، ٥٠٥ قرص نان، ٧٧٨٠ کیلوگرم برنج  ،٤٣٨٦ کیلوگرم حبوبات ارائه شده است.

امدادرسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز