خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین گزارش از وضعیت هواشناسی کشور/ تهران امروز کمی ابری است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۹۲

تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر را خواهد داشت، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد و حداکثر دما 16 و حداقل دما فردا صبح 9 درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از هواشناسی، امروز در شمال غرب و غرب کشور همچنین در دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین،البرز و تهران رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد همچنین فردا به تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور علاوه بر این مناطق ،جنوب غرب ،غرب خلیج فارس و بوشهر نیز از این بارش‌ها بهره‌مند خواهند بود و از بعدازظهر نیز در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش‌ها شروع می‌شود.

روز یکشنبه نیز با تقویت این سامانه بارشی گستره بارش‌ها، نیمه غربی کشور را درمی‌گیرد  که استان‎های«کردستان، کرمانشاه، زنجان ،شمال ایلام، شمال خوزستان»از شدت بیشتری برخوردار هستند. همچنین آب گرفتگی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و وقوع سیلاب برای این مناطق پیش بینی شده است همچنین در مناطق کوهستانی و سردسیر نیز بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید رخ می‌دهد.

روز دوشنبه نیز سامانه بارشی کل کشور را در برخواهد گرفت و به تدریج در اواخر وقت از شرق کشور خارج می شود همچنین روز دوشنبه، بارش‌ها به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شرق استان کردستان، شمال استان‌های زنجان،قزوین،ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان و چهارمحال بختیاری،کهگلویه و بویر احمد وجود دارد و احتمال رگبار تگرگ نیز برای این مناطق وجود دارد.

روز سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور همچنین دامنه های جنوبی البرز در استان‌های قزوین ،البرز  و تهران نیز بارش باران را خواهیم داشت و در ارتفاعات بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

روز چهارشنبه نیز ادامه بارش‌ها در شمال غرب ،استان های کرمان ،خراسان جنوبی ،غرب هرمزگان ونیمه جنوبی فارس وجود دارد.

تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر را خواهد داشت ،گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد و حداکثر دما 16 و حداقل دما فردا صبح 9 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز