خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعزام ۲۲۱۵۶ مصدوم ترافیکی به مراکز درمانی/ بیشترین علت مراجعه به مراکز درمانی بیماری‌های قلبی، گوارشی، تنفسی و مغزی بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۳۴

رئیس اورژانس کشور گفت: ۱۶۳۵۹۹ مورد کل ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی و ۲۲۱۵۶ مصدوم ترافیکی به مراکز درمانی اعزام شده‌اند و ۲۹۰۸۳ مورد به کمپ‌های سیار اورژانس مسقر در مسیرها مراجعه کرده‌اند.

پیرحسین کولیوند (رئیس اورژانس کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آمار طرح عملیات نوروزی تا به حال گفت: ۱۶۳۵۹۹مورد کل ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی و ۲۲۱۵۶ مصدوم  ترافیکی به مراکز درمانی اعزام شده‌اند و ۲۹۰۸۳ مورد به کمپ‌های سیار اورژانس مسقر در مسیرها مراجعه کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: ۱۴۹۱۲۱۳ نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۴۸۷۴۹ نفر بستری شدند و تا به الان تعداد ۳۳۷۹۹ مورد عمل جراحی اورژانسی و تعداد ۱۶۰۰۷ مورد عمل جراحی الکتیو انجام شده و تعداد ۶۳۲۲ نفر در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های کشور بستری و تحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: بیشترین علت مراجعه به مراکز درمانی بیماری‌های قلب، گوارشی، تنفسی و مغزی بود است همچنین آمارهای موجود نشان از حضور نیروهای فوریت‌های پزشکی با تمام توان است و آمار بستری‌ها و اعمال جراحی الکتیو و اورژانس نشان از حضور پزشکان متخصص در بیمارستانهای کشور است.

وی همچنین افزود: البته خدمات فوریت‌های پزشکی و سلامت برای سیل‌زدگان همچنان با تمام توان ادامه دارد و اورژانس هوایی یکی از فعال‌ترین این واحدها است که تاکنون توانسته افراد زیادی را از مرگ حتمی نجات دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز