خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش ؛

اجرای طرح نماد در مدارس در سال ۹۸ ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۶۲

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی و فرهنگی منتقل‌شده است و طرح نماد باقوت بیشتری جلو خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی درباره اقدامات حوزه پرورشی و فرهنگی در سال ۹۸ گفت: در سال ۹۸رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه را خواهیم داشت و فعالیت‌های مدرسه محور را بر اساس سیاست‌های وزیر آموزش‌وپرورش دنبال می‌کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های تربیتی را به دل مدرسه ببریم و به مدارس واگذار کنیم و در حوزه ستاد هم بر سیاست‌گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی و فرهنگی منتقل‌شده است که برنامه‌های این موضوع نیز در دستور کار خواهد بود و طرح نماد باقوت بیشتری جلو خواهد رفت.

کاظمی خاطرنشان کرد: امیدواریم باهم افزایی که در این بخش صورت خواهد گرفت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکت‌های عالمانه‌تری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح آموزش‌وپرورش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز