خبرگزاری کار ایران

حناچی:

هموطنان از حضور در حریم روددره‌های تهران خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۷۷

شهردار تهران گفت: با توجه به بارش‌های احتمالی که امشب و فردا شب ادامه خواهد داشت، از هموطنان می‌خواهم تا در حریم منطقه‌های دارآباد، درکه، فرحزاد، دربند، دره سولقان و روددره‌های تهران حضور نداشته باشند.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در گفت‌وگو با «خبر ۱۸:۳۰» اظهار کرد: پیرو اعلام گزارشات هواشناسی آمادگی کامل در امتداد روددره های شهر تهران وجود دارد و همکارانم از شب گذشته در شهرداری تهران در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

 وی با بیان اینکه تمامی مسیل‌ها کنترل و تلاش شده تا آبگرفتگی جدی در امتداد مسیل‌های اصلی تهران وجود نداشته باشد به شهروندان تهرانی چند توصیه کرد و گفت: با توجه به بارش‌های احتمالی که امشب و فردا شب ادامه خواهد داشت از هموطنان می‌خواهم تا در حریم منطقه‌های دارآباد، درکه، فرحزاد، دربند، دره سولقان و روددره‌های تهران حضور نداشته باشند و در هنگام بارندگی به علائم هشدار دهنده توجه کنند. 

شهردار تهران با اشاره به ارسال اولین اکیپ امدادی توسط آتش‌نشانی به استان‌های سیل‌زده عنوان کرد: همچنین اکیپ‌های امدادی توسط آتش‌نشانان تهران به استان‌های گلستان و خراسان شمالی اعزام شده‌اند و البته کمک‌های دیگری از طریق همکارانم در شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز