خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ٧٧ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۶۰

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٧٧ شهر, روستا و مناطق عشایرنشین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات آخرین گزارش حوادث جوی طی ۱۲ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: ٢٥ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان) تحت تاثیر این حوادث بوده‌اند.

وی ادامه داد: ٧٧ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی جزو مناطق امدادرسانی شده هستند.

سلیمی اشاره کرد: امدادرسانی به ٧٦٠٠ نفر, اسکان اضطراری ٤٤٠٠ نفر, رهاسازی ١٨ خودرو از برف توسط ١٨٥ تیم (٧٥٨ نفر) صورت گرفته است. همچنین ١٩ نفر فوتی (فارس: ١٧ – کرمانشاه : ١ – لرستان : ١) گزارش شده است.

 رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص سیل در دروازه قرآن شیراز-استان فارس گفت: این حادثه  ٧٤ نفر مصدوم داشت، ١٥٠ خودرو رهاسازی شد و همچنین ٥٢٧ نفر توسط ١٢ تیم (٩٠ نفر نیروی عملیاتی) رهاسازی شدند. 

سلیمی در پایان اظهار داشت: همچنین خودروهای عملیاتی در این حادثه شامل ١٣ دستگاه بوده‌اند. در این میان ٦٠٠خانوار متاثر از حادثه در نمایشگاه بین الملی شیراز اسکان اضطراری داده شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز