خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات مشاوره‌ای در مناطق سیل‌زده گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۱۹

معاون اجتماعی ناجا از ادامه ارائه خدمات مشاوره ای در مناطق سیل زده تا بازگشت مردم به زندگی عادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خصوص اقدامات ایجابی  نیروی انتظامی در مناطق سیل زده گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در همان ساعات اولیه حادثه که با اعزام گروه‌های امدادی و انتظامی به ویژه یگان‌های ویژه ناجا به مناطق سیل‌زده گلستان همراه بود ضمن مستندسازی خدمات پلیس همچنین نقطه نظرات و مشکلات مردم به تصویر کشیده و منعکس شد.

سخنگوی ناجا افزود: با توجه به این که در حوادثی چون سیل و زلزله آسیب‌های روانی زیادی برای افراد به جای می‌ماند، معاونت اجتماعی ناجا اقدام به استقرار ایستگاه مشاوره در محل اسکان موقت سیل زدگان کرد و با نصب بنر در خصوص ارائه خدمات مشاوره ای اطلاع رسانی های لازم انجام شد.

سردار نوریان از فراخوان و به کارگیری مشاوران و مددکاران در این ایستگاه خبر داد و گفت: نیروهای مشاوره و مددکار ما توانستند طی این چند روز بیش از ۳۰۰ نفر را تحت پوشش خود قرار داده و خدمات روان شناسی و مداخله در بحران را برای آنها ارائه دهند.

وی اقدامات دیگر معاونت اجتماعی ناجا را تزریق امید به کودکان سیل زده و توزیع لباس، کفش، دفتر و اسباب بازی میان آنان  عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای تا بازگشت وضعیت منطقه به حال عادی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: با هماهنگی واحد مرکزی خبر یک گروه خبرنگار به مناطق سیل زده اعزام و اسکان یافته تا اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در راستای کمک به سیل زدگان ثبت شود و در عین حال تمامی اخبار مربوطه نیز در سایت خبری پلیس منتشر خواهد شد.

سردار نوریان در پایان به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این خصوص تاکید کرد و گفت: فضای مجازی با توجه به سرعت انتشار داده‌ها می تواند بهترین راهکار برای اطلاع رسانی و ارائه هشدارها و توصیه‌های پلیس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز