خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد؛

فروکش حجم آب در روستاهای سیل‌زده آق‌قلا/خطر وقوع سیل در گمیشان و بندر ترکمن برطرف شد/ هوای گلستان آفتابی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از فروکش حجم آب در روستاهای سیل‌زده آق‌قلا و برطرف شدن خطر وقوع سیل در گمیشان و بندر ترکمن خبر داد.

مجتبی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت سیل استان گلستان گفت: پیش‌بینی این است که آبگرفتگی مقداری فروکش کند تا بتوانیم خدمات را راحت‌تر به مردم برسانیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: نگرانی که در مورد وقوع سیل در شهرستان گمیشان و بندر ترکمن داشتیم، رفع شده و تقریبا می‌توان گفت خطر برطرف شده است.

وی افزود: اکنون هوا در گلستان آفتابی است و دیروز نیز هوا تقریبا صاف و آفتابی بود. امیدواریم این تغییر شرایط جوی هم به فروکش آب و هم سرعت امدادرسانی کمک کند.

جمالی با اشاره به زیر آب رفتن حدود ۱۲ روستا در آق‌قلا گفت: اکنون حجم آب در این روستاها و شهر آق‌قلا رو به کاهش است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اضافه کرد: هرگونه تجهیزات که داشته‌ایم، بسیج کرده‌ایم یا در صورت نیاز از جاهای دیگر تامین کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم همه تجهیزات از جمله تجهیزات دریایی و قایق را فراهم کنیم تا امدادرسانی بهبود یابد.

وی درخصوص علت وقوع سیل در استان گلستان گفت: حجم زیاد بارش‌ها علت اصلی وقوع این سیل بوده است. بیش از دو برابر حجم رودخانه‌ها بارندگی داشتیم و طبیعی است که در چنین شرایطی سیل بیاید. ما در سال‌های پیش چنین بارانی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز